marți, 29 iunie 2010

Dragă Canadă

Dragă Canadă,

Sper că nu te-ai supărat pe mine când am zis că nu mai vin. Am glumit. Eram băut. Sau nu ştiu ce era cu mine. Sau nu eram eu. Era altcineva. Dar n-am vrut să te supăr.

Eu de fapt vreau să vin la tine. Aici acasă lucrurile nu merg foarte bine că nici luminiţa nu se mai vede la capătul tunelului. Că s-a surpat tunelul. A căzut BUF cum cade calul pe cânpie de-a-n-picioarelea când cântă la tronpetă.

Mă mai primeşti? ;;)

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



2 comentarii:

  1. Claudia

    am eu pe cineva care te-ar contrazice. a fost in Canada si s-a intors cu tot cu familie dupa doua luni. norocul lor ca au avut la ce sa se mai intoarca. trebuie sa alegi alta locatie. ca oricum aici nu prea mai e de stat...

  2. Digital Elf

    pai aia e ideea... ca aici... o sa ne f.. cainii.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D