miercuri, 30 iunie 2010

Dacă mi-aş dori ceva mai tare, mi-aş dori aşa

Dacă mi-aş dori ceva mai tare, mi-aş dori aşa: să rămână planeta în pană definitivă de curent. Pentru totdeauna.

Să nu mai avem televizor, internet, frigider, lumină, nimic. Să ne întoarcem la epoca preistoriei, cu consum redus de alimente, cu selecţie naturală, fără Biănci, Bote, Nikiţi, OTV, silicoane, faime, vedete, coşuri umplute până la refuz la hypermarketuri, fără Facebook, poze digitale, filme de pe torente, muzică la căşti, telefoane mobile de fiţe.

Să facem lumânări, să citim ziua o carte, să jucăm şah, să udăm o floare, să gătim cât mâncăm pe loc, să facem foc de lemne şi să ne ascultăm aproapele mai mult.

Cred cu tărie că ne-am simţi mult mai bine, după ce ne-am obişnui. Cred că ar fi o lecţie pe care toată lumea ar învăţa-o.

Sau... visez cai verzi pe pereţi?

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



5 comentarii:

  1. Claudia

    mai mult ca sigur visezi cai verzi pe pereti. eu ma rog sa se intample chestiile astea de vreo 2 ani. iti zic eu ca nu s-a intamplat decat o amarata de pana de curent de vreo 3 ore de la ora 20-23. eh, decat deloc...

  2. 29 decembrie

    Buna,
    am dat de blogul tau si e placut sa-l citesti..
    daca esti interesat de un link exchange, astept o reactie din partea ta la adresa schimbeschigabriela@gmail.com
    voi reveni,
    multumesc!

  3. Digital Elf

    multumesc de aprecieri. e ok cu schimbul.

  4. T.

    Mersi, te voi adauga imediat.
    O zi minunata!

    Mai vorbim!

  5. brightie

    facem o petitie? ca si io vreau. din tata inima.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D