marți, 11 mai 2010

Iară m-o plesnit nostalgia

Vorbeam azi cu colegii despre ţărani. În sensul urât, peiorativ, de bădărani. Chiar nici nu ştiu de ce agricultorii sunt puşi în aceeaşi oală cu bădăranii, că n-au nici o treabă. Dar mă rog.

Şi-mi adusei eu aminte cand eram eu la mama fată, prin şcoala generală, în septembrie, când veneam cu toţii la şcoală, şi ne întreba diriginta: ia ziceţi voi copii ce aţi făcut în vacanţa mare.

Şi eu făceam ochii mari: ăla, se dusese la ţară la bunici; frumoooos.. ălălaltul, se dusese cu vacile la păşune; iară frumos.. altul, cu raţele. Altul, pe deal la mere. Altul, aventuri pe gârlă. Numai natură, peste tot.

Eu..

- Dar tu, băi ăsta?

- Ioo? M-am jucat cu cornete pe şantierul blocului din spatele blocului meu.

- Atât?

- Eee.... şi am jucat şi frunza.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



9 comentarii:

  1. eTr

    Salut , esti interesat de un banner/link exchange ? am un blog cu aproape 400 vizitatori pe zi !! daca da contact eTr_4fun@yahoo.com

  2. brightie

    hai mai elfule ca te duc io la "tarile" mele dac-ai pofti :)

    p.s. dragu' de el.

  3. Digital Elf

    sarumana brightie... [sniff sniff]

  4. gigi

    mai posteaza si tu ceva , nu sta asa:))

  5. Digital Elf

    done, gigi. da, da, done.

  6. Mariean Viorel

    Mai sunt si neajunsuri: fumam matase de porumb si frunze de vita de vie,mancam fructe cu bataie(daca ne prindeau paznicii)...etc. Tarani..

  7. Aiana

    Buna faza cu cornetele de pe santier....
    Cu matasea de porumb a lui Mariean e pe bune .Am fumat si io...
    Uau !ce ma laud de zici c-am fumat iarba :D
    Iar la furat de capsuni am fost o singura data .M-a ispitit frati-miu ca era mai mare ...Cand a venit babatia de stapane tarlaua cu roscovane a sters-o si m-a lasat pe mine la scatoalce

  8. Aiana

    Elfule cum se joaca frunza ?:D

  9. Mariean Viorel

    Nu se poate explica virtual...cred eu (cred ca gresesc).

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D