duminică, 23 mai 2010

Amendă

Noile radare iau şi din mers. Da da. Din mers.

86 km/h. În localitate. 6 puncte amendă. Da da. Amendă.

Morala: Ar trebui să mă învăţ minte de acum, să merg preventiv, regulamentar, încet. Da da. Încet.

...sau, să mă rog mai des. Da da. Mai des.

Sau să merg încet.

....neah.. Lasă că mă rog mai des.



PS: Măcar am făcut un grătar delicios. Şi am căpătat un bronz minunat pe ceafă. De tractorist. Da da. Bronzul.


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



17 comentarii:

  1. Claudia

    eu din cate stiam nu erau omologate. ai luat tu amenda? (noroc cu gratarul, dar slaba consolare daca ai luat totusi amenda :) )

  2. Digital Elf

    da, am luat. astea cu harddisk sunt omologate si pentru din mers. which is naspa. ca nu le mai vezi stationate...

  3. Anonim

    si daca ai merge incet?ar pica padurea pe tine?neeaaahhh!
    oricum viteza aduce puncte:D

  4. Digital Elf

    aia e problema: ca nu ADUCE puncte, ci IA puncte. si trebuie sa joci la zero.

  5. gigi

    :)) multumesc . ti-am gasit din greseala blogul...si culme !imi place! si au inceput si toti cunoscutii:))) ma mir ca nu ai chiar asa multi interesati:) sau poate iti place sa fii un pic mai retras:) imi cer scuze ptr smileuri dar am ras cu lacrimi prima oara cand am citit ce ai scris , inca mai zambesc cand inreu pe blogul tau

  6. gigi

    vad ca ti-a placut si tie "la o cafeluta" alt blog peste care am dat random....asta se intampla daca dai clicuri aiurea pe aici:))) dai de fel de fel de...bloguri:D

  7. Digital Elf

    pai mai gigi.. ce sa-tz zic.. hlizeala placuta tie si cunoscutilor tai. m-as bucura sa-mi citesti tot blogul.. ai fi primul :D

  8. gigi

    e mareee:)) dar promit ca o sa incerc :)

  9. Retete de prajituri

    Daca o tii asa o sa vad pe luneta o pancarda daia... am 21 de puncte, nu ma stresa :)

  10. Digital Elf

    draga reteta de prajitura, bine ai venit. la 21 de puncte deja nu mai ai luneta pe care sa pui pancarda. ca mergi pe jos de la 15 puncte.
    :D

  11. gigi

    Cu 21 pici examenul de carnet , probabil de acolo ti s-a intiparit :)

  12. Aiana

    Elfule se poa?io te citesc de cand n cunoscuram dar nu prea postez ca doar is varza nu?

  13. Digital Elf

    sarumana aianaaa.
    hai lasa ca te-ai prins cum sa postezi. brava.

  14. Mariean Viorel

    Am uitat : Gigi stie sa citeasca : l-a invatat Matilda

  15. gigi

    dar nu stie sa scrie ....asta nu l-a invatat nimeni

  16. Mariean Viorel

    ADICA ESTI AL DOILEA CARE SE BATE CU MORILE DE VANT. Eu nu stiu sa citesc dar stiu sa scriu . Ma iei si pe mine ?

  17. gigi

    unde?In America sau in ASIA?

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D