vineri, 29 ianuarie 2010

Aşa întrebare aşa răspuns

Discutam acum câteva zile într-un grup despre calităţile tehnice ale televizoarelor şi monitoarelor. Că ăla e mai aşa, ăla arată mai nu ştiu cum, ăla e mai bun, ăla e mai roşu...

Ajungem să vorbim de diagonale. Ce paneluri avem noi, ce paneluri au alţii. La un moment de detalieri se primeşte întrebarea:
- Dar chiar, care e diferenţa dintre un 32" şi un 30"?
Se aştepta un răspuns inteligent, ornat cu multe specificaţii tehnice amănunţite, rezoluţii, candele şi alte nebunii.

Blink-blink ca de obicei, după care nu mă pot abţine:
- De 2... 32-30=2..

(Ce nesimţit pot fi câteodată...)

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



5 comentarii:

  1. Maria Antoanela

    so funny. Foarte tare:D

  2. brightie

    :)))) fair enough.
    io ma omor dupa intrebarile alea gen, te vede ca iesi pe usa si zice: pleci?
    nu ma pot abtine nici io si bag un: nu, doar ma prefaceam sa vad daca merge clanta.

    p.s. elfule, tu stii ca postezi din viitor? :D
    art asta e datat 29.01.2010

  3. Digital Elf

    pai brightie, vezi ca am scris mai demult despre asta: Ce faci? Ai venit?.

    :))

    da, am aceasta capacitate SF, am vazut "Back to the Future" de 10-12 ori, am facut si eu ce au facut si ei si asa e. merge.

  4. Cristian Bulaga

    genial ... rad de ma prapadesc ...se uita colegii la mine ca la filme cu prosti :)))

  5. tanguero

    astea sunt intrebari la care nu poti raspunde decat asa cum ai facut tu.

    - ai venit?
    - nu...da ma gandesc serios la asta....

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D