luni, 21 iulie 2008

Ce faci, ai venit?

Ma amuza intrebarile pe care foarte multi oameni le pun instinctiv, dar care daca stai sa te gandesti sunt atat de stupide:

te suna pe telefonul fix de acasa:
- ce faci, unde esti?
cateodata ramai blocat. chiar te bulverseaza un pic, te gandesti daca sa minti sau sa zici adevarul..
eu raspund:
- la magazin, vreau sa ma duc acasa..

sau intri in camera si te intreaba:
- ai venit?
ce poti sa raspunzi la asta?
eu le mai zic, cu o tenta serioasa, un pic nesatisfacut ca intarzii:
- nu inca, o sa vin si eu mai incolo.

sau se uita la tine, pun un ranjet mare pe fatza si-ti zic triumfatori:
- te-ai tuns!!
de parca tu habar n-aveai, te-a tuns cineva in somn si cand te-ai trezit nu te-ai uitat in oglinda, asa ca iti dau ei vestea cea mare.
eu le mai raspund:
- nu eu m-am tuns, m-au prins creditorii...

mie doar astea mi-au venit acum in minte, care ma amuza cel mai mult cand le aud. caut raspunsuri cat mai bulversante, sa le am pregatite pt data viitoare :)


adaugire tarzie: la fel de siderat sunt si in fata interfonului: raspunzi din casa: "da, cine e?" si cel de jos raspunde: "eu sunt!". :))


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



8 comentarii:

  1. Ella

    mie cel mai mult imi place faza (cel putin pe aici, pe unde sunt eu) cand vezi pe cineva plangand (vorba 'ceea, de ii sare camesha) si vrei sa ii arati 'ca iti pasa' si intrebi 'ESTI OK??'
    D'oh

  2. Andra

    Andra
    Dar cea mai stupida intrebare...cand spui: "mi-am pierdut cheile" si cineva foarte inteligent intreaba:"Unde???".
    In fund le-am pierdut...si nu mai ajung la ele:))

  3. Kromlek

    "Ti-ai pus ochelari?" Nu. E o iluzie!

  4. sabina

    aaa, ar mai fi eternele "auzi?" sau "pot sa te intreb ceva?". de obicei raspund cu "nuuu" :D.

  5. bloghita

    Cand iti pieri ceva si te intreaba "Unde l-ai pierdut?" Pai...daca stiam, il cautam acolo, nu?!
    Sau iti fura cineva ceva... "Cine ti-a furat aia?" Nu stiu, daca stiam, ii rupeam gatul... nu?

  6. Digital Elf

    ..daaa, bestiale astea cu "unde l-ai pierdut", le uitasem.

  7. Anonim

    "Ma doare capul"
    "No, da de ce?" ?!?!?!

  8. brightie

    deci faza cu "cine e?" a iscat la mine in familie o faza de cascadorii rasului.
    frate-mio e nalt ca bradul.
    in liceu avusei un crai de ma curta pe aceleasi coordonate.
    vine asta intr-o zi sa ma ia la plimbarica.
    suna la usa, maica-mea se uita pe vizor si cum nu se vedea bine si ea e biciclista zice:
    bogdane, tu esti? (adica frate-mio)
    la care omu:
    nu, nu sunt eu.
    maica-mea statea siderata in fata usii si nu stia ce sa mai zica. :)))

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D