luni, 29 iunie 2009

Da, sunt un insensibil.. la staruri

Sincer, mă cam doare între muşchii fesieri de staruri, vedete şi VIP-uri. Poţi să scoţi ce muzică frumoasă vrei, poţi să apari la TV cât oi apărea tu, sau să conduci ţara... poate îţi admir munca dacă e pe gustul meu dar tu ca om mă laşi rece.

Îţi ascult muzica cu plăcere, nu toată, ci doar cea care îmi place. Dar dacă te văd pe stradă nu dau doi bani pe tine. Eşti şi tu om, şi tu respiri, mănânci, bei apă, te speli, faci treabă mare. Nu înţeleg de ce te-aş adula ca persoană privată; oricum nu ţi-ai mai aduce aminte de mine pentru că ai alte treburi mai importante.

Dacă eşti o persoană publică, ce în mod miraculos face emisiuni bune la TV, ştiu că ai reţinerea de a-ţi face prieteni noi din cauza suspiciunilor că am vreun interes la tine şi imaginea ta publică.

Deci dacă te văd pe scenă şi faci un spectacol frumos, da, jos pălăria. După aceea în timpul tău liber tu pentru mine nu mai exişti. Îţi ascult o melodie pentru că-mi place melodia, nu de tine. Mă uit la emisiunea ta pentru show-ul ca întreg, nu pentru că apari tu în ea. Tu eşti doar o imagine, un brand, un poster, un videoclip, ca un desen animat care încântă ochiul, îţi provoacă ochiul dar care nu există.

Că te fuţi în cur, că te droghezi, că-ţi baţi nevasta, sau divorţezi, sau te-ai îmbolnăvit, sau cheltui milioane de euro pe reşedinţa personală, că ţi-ai tras bodyguarzi şi maşini de sute de mii de euro... bravo, felicitări, mă doare-n cur. Să fie la tine. Mie să-mi faci muzică bună în continuare sau emisiuni interesante. În rest, multă sănătate!


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D