luni, 2 iunie 2008

Sa ma mut...?

stau in drumul taberei. aproape de capat. muncesc in baneasa. aproape de capat. am 12 kilometri de facut de 2 ori pe zi, 5 zile pe saptamana. in cate 50-80 de minute. un drum de 10 minute. ca in zece minute faci 12 kilometri cu viteza legala, de 50 km/ora. computerul de bord la masina imi arata viteza medie 12 km/ora. ce tru sunt. ca fac timpul asta pe stradute, fara semafoare, ocolind intersectiile blocate. inevitabil, prind si intersectii blocate. nu ca am chef. ci ca altfel nu se poate. m-am uitat pe harta. altfel nu se poate. pai ca sa mergi din drumul taberii in baneasa, trebuie sa treci peste calea ferata care duce la gara de nord. e. calea asta ferata poate fi trecuta prin doar 3 locuri: ocolind gara de nord, trecand podul grand, sau pe centura. cu asta.. am zis tot.

vreau sa plec la slobozia. am eu treaba acolo in weekend. tre sa ies ori prin colentina, voluntari, urziceni (treci tu de obor si europa vineri seara), ori pe autostrada soarelui pana la drajna, de unde 18 km pana la slobozia city e un drum de tzara pe care l-au dat in gat si carcotasii. de cat sa-mi f.. masina, prefer sa petrec o ora si zece prin oras ca sa ies prin colentina. unde, evident, se lucreaza. peste tot. de luni, de ani, de parca sapaturile sunt acolo dintotdeauna.

seara o mai duc si eu pe fi-mea la plaza, la bilutze. sau la cora. atunci tre sa trec pe la lujeru. unde sunt clar semnalizate benzile, care incotro, si semafoarele, care dreapta, care stanga, care inainte, dar nimeni nu tine cont de nimic. se urca toti pe tine, ii vezi cum tin gatul intepenit, cu privirea inainte, nici ochii nu si-i misca sa se uite in vreo oglinda retrovizoare. o atitudine kamikaziana, de parca le auzi gandurile: da doamne sa nu ma loveasca nimeni da doamne sa nu ma loveasca nimeni.

am condus si in germania. cata eleganta... m-a uimit ca un neamt m-a lasat sa schimb inainte de semafor banda, ca ma incadrasem gresit, trebuia sa fac stanga. am stat la rosu 1 minut peste 2 benzi, la 45 de grade, asa ci^sh. mi-era o rusine.. n-am auzit un claxon. m-a mai uimit ca de pe banda de stanga, toti din fata mea au facut stanga. la fel si cei din spatele meu, stanga. cei de inainte au facut inainte. what's wrong with these people?!

in anglia, cat am stat 2 saptamani, nu am auzit un claxon. ba am auzit, unul. dat de mine, ca ma enervase unul ca nu mergea mai repede in parcare.

de la cei care au plecat pe afara de tot, pe langa faptul ca nu s-a intors niciunul, am auzit numai de bine. germania, spania, canada.. s-au mutat baietii. au vandut tot si au taiat-o.

eu? vreau sa fac credit sa ma mut mai peste calea ferata, intr-un apartament identic dar de 2 ori mai scump. am dat google pt elicoptere mici. 3500 eur pt un scuter, e cam mult. mi-as lua bicicleta dar n-am unde s-o tin. dar mi-am facut socoteala. daca vand casa, imi iau vila in canada, gip, gradina, geacuzii, garaj, mansarda, masina de tuns iarba, leptop, teve elsidi cu hom sinema si masa de biliard. si net. si satelit. si un caine mare. cica un an astepti pana sa ai viza.

bucurestiul trebuie abandonat si facut altul. stii ceva, ma mut in el de bucuresti ca m-am saturat!

Related Posts :



4 comentarii:

  1. Anonim

    Hai in Satu-Mare...viata e mai linistita aici :)

  2. brightie

    muta-te! clar! :))

  3. Decebal

    Drumul de la Drajna la Slobozia e foarte bun... Fac drumul cam odata pe saptamana.

  4. Digital Elf

    Decebal, in iunie 2008 cand am scris, drumul nu era gata, era spart de la cap la cap. A fost facut intre timp, e adevarat. Dar sry, nu o sa modific postul doar pt atat.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D