duminică, 1 iunie 2008

Uraa! Exist..

Azi mi-am facut blog. Naiba stie ce o sa scriu in el, am asa o idee vaga ce-as putea face, nu stiu insa daca o sa ma si tin de el. Stiu ca e la moda. Stiu ca tre sa dai linkul la preteni. Am inteles ca tre sa ai si inspiratie, ca sa si scrii ceva ori inteligent, ori destept, ori cu glume ca sa ai trafic. De ce as avea nevoie de trafic, nu stiu. Ca bani din asta nu fac. Ca sa recunosc, nici nu stiu de ce mi-am facut. Aveam doar o curiozitate bolnava: cum o fi ma sa ai blog? o fi complicat sa il faci?
In fine.. ideea e ca de azi am blog.

Related Posts :



5 comentarii:

  1. Anonim

    Sa-l stapanesti sanatos (asa se spune) si sa te loveasca inspiratia zi de zi!

  2. copaitza

    Cand o sa ai trafic sa vezi ce misto e. O sa scrii de drag :D

  3. laura0samson@gmail.com

    hai noroc !
    voi fi un cititor fidel

  4. Anonim

    elfule :) nu-mi ajunge cit citesc pe forum i-mi dai de lucru si aici :))

  5. Anonim

    sa de-a domnu` ca zilnic inspiratia sa te loveasca direct in frunte :)

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D