miercuri, 18 ianuarie 2012

Puturos, caut menajeră

Răsfoind agale gazetele de dimineaţă în căutarea noului interesant, am dat peste un citat care mi-a blocat neuronii pentru câteva secunde bune în încercarea găsirii unei noime: în Libertatea scria:

Andreea Bănică: "Sunt mulţi puturoşi în ţara asta. Eu îmi caut menajeră de trei ani".

Cred că în contextul dat, ar fi fost corect astfel:

Andreea Bănică: "Suntem mulţi puturoşi în ţara asta. Eu îmi caut menajeră de trei ani".

Ai înţeles la ce mă refer? "Puturoşi"... "Îmi caut menajeră".... ? Adică eu nu fac.. dar nici alţii nu vor să vină să facă...?

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



3 comentarii:

  1. brightie

    as zice ceva despre inteligenta domniei sale puturoasa, dar ar fi superfluu.

  2. Digital Elf

    eu nu m-am mai putut abtine :D

  3. Anonim

    doresc eu sa lucrez ca menajera,sunt casatorita am 38 de ani harnica si cinstita....0767712086 bubulina.gospodina20@yahoo.com

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D