joi, 19 ianuarie 2012

Bătrânii, Smurdul şi pizza

3 chestii m-au uimit azi, în decurs de numai 1 oră.

Unde sau de ce se grăbesc bătrânii?
Stăteam şi eu la o coadă ca un bun contribuabil ce sunt, la o administraţie financiară. Cerberul cu o etichetă mare pe spate "SECURITY" mă atenţionează să nu depăşesc linia, ceea ce se şi întâmplă. Drept urmare, golul dintre linie şi ghişeu se umplu cât ai zice "să-mi fut una, uite şi la ăştia cum se bagă", de două vârstnice, fiecare în treaba ei. Nu zic nimic, ca fraierul. Eu ziceam că din bun simţ dar mi-a deschis cineva ochii că din cauză că-s fraier.
Unde se grăbesc bătrânii că servici n-au, cu cardul la companie nu dau, ciorba probabil au închis aragazul când au ieşit pe uşă, ziarul l-au luat de dimineaţă la 7 când ies contribuabilii către servici, cald în circa financiară era, la casierie la administraţia blocului deschide după 6, pensia mai nou intră pe card... deci unde sau de ce se grăbesc bătrânii?

M-am dus să iau ceva de mâncare, sleit de nervi fiind. În faţa magazinului lume adunată în jurul a ceva ce părea om căzut pe asfalt. Toţi se uitau dintr-o parte, cu un ochi la om şi cu celălalt la autobuz să nu vină şi să-l piardă. Omul nu părea beat, era curăţel, şi avea un mic tremurat cum c-ar fi bolnav. În naivitatea mea mă întreb mai mult cu gura deschisă, ca o curiozitate: o fi sunat careva salvarea? Instant am captat privirile mulţimii, în care se simţea o umbră de reproş: bine că dai tu idei, să ne strici distracţia. Totuşi, un om de bine sună. În 3 minute apare maşina roşie de Smurd. Am rămas tâmpit. Când ziceai că se completează formularul ăla să donez 2% la Smurd? În aprilie? Chapeau, Smurd!

Las mulţimea fană a tabloidelor şi mă aşez la coadă la Georgi. O ultimă felie de pizza mă aştepta. Eu îi făceam cu ochiul, ea cu bezele la mine. Cârnăciori, măslinuţe, sălămior, un picuţ de ardei, câţiva stropişori de checiap, o nebunie. Numai cine n-a încercat nu ştie cât de gustoasă e pizza de la Georgi. Când, o vârstnică care nu avea nici bani ficşi şi nici decizie ce să cumpere (mor pe ăştia de se bagă în faţă şi te freacă până se decid) a trecut prin mine ca prin Casper fantoma veselă ca să cumpere... ultima felie de pizza. Futu-i. Lăsaţi că eu mănânc mâine, până atunci daţi-mi 2 covrigi, că şi ăia sunt buni. Pizza lăsaţi-o doamnei, poate are cu ce s-o mestece, a fost promoţie la Profi la Corega.

Mă întorc la servici până nu mi se ocupă biroul de tineri sprinţari de 75 de ani.


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



2 comentarii:

  1. Anonim

    Şi nici măcar nu era vineri. Nici 13. :)

  2. Digital Elf

    chiar. eram o săptămână după.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D