miercuri, 12 ianuarie 2011

Sinucidere

Vorba aia: de ce ai salva un om de la sinucidere? Dacă omul ăla a stat el aşa preţ de câteva luni, zile, şi s-o fi gândit ce să facă, ce să facă, gata, nu mai are rost, nu mai rezistă, nu mai are cum, trebuie să-şi ia zilele, să pună capăt chinurilor...... noi de ce am interveni în momentul sinuciderii să-l oprim? ...dacă el vrea să se ducă? Sau de ce l-am culege cu lopata de pe asfalt ca să-l lipim bucată cu bucată la loc, ca să se chinuie în dureri în continuare?

Nu mai mult îi chinuim, încercând să îi salvăm? Dar de ce ne băgăm noi în treaba omului?

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



3 comentarii:

  1. Lolli

    Pentru ca suntem oameni.Este una din trasaturile specifice.Ne amestecam unde nu ne fierbe ciorba.

  2. noni

    Poate a avut un moment in care i s-au intunecat gandurile iar salvandu-l isi da seama ca a gresit si o sa isi traiasca apoi viata la miaxim

  3. Claudia

    aoleo, ce subiect deprimant :(...
    eu sincer nu m-as baga. daca as vrea s-o fac (si sper sa nu ma apuce niciodata nebuneala) as vrea sa ma lase lumea-n pace, ca am eu motivele mele. saumai bine zis , nu m-as baga in oala persoanelor pe care nu le cunosc si nu le cunosc nici motivele. asta e...

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D