vineri, 7 mai 2010

Super-discurs

Când Dumnezeu a hotărât ca voi să fiţi rasa aleasă am fost primul din tot paradisul care m-am închinat în faţa voastră. Dragostea şi speranţa mea pentru rasa umană n-au dispărut încă. Dar v-am văzut cum vă bateţi joc de acest dar. V-am văzut omorându-vă între voi din cauza rasei şi a lăcomiei, declanşând războaie din lucruri de nimic sau pentru nişte cuvinte din vechile cărţi.

Dar totuşi, în mijlocul acestei nenorociri văd nişte oameni care nu se vor lăsa îngenunchiaţi. Văd nişte oameni care nu vor renunţa, chiar dacă ştiu că nu mai există speranţă. Nişte oameni, care-şi dau seama că a fi pierdut e aproape la fel cu a fi regăsit.

Mă uit la tine, Jeep. La cincisprezece ani, mama ta te părăseşte, tatăl tău se izolează de lume, iar tu ţi-ai petrecut următorii cinci ani din viaţă ajutându-l să revină pe calea cea bună. Iubeşti o femeie care poartă copilul altcuiva, şi tu o iubeşti făcându-te să arăţi ca un prost. Chiar dacă ştii că ea nu te va iubi niciodată aşa cum o iubeşti tu.

Tu, Jeep, tu eşti motivul pentru care încă mai am credinţă.

Michael, Legion, 2010
Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



5 comentarii:

  1. varza

    Elfu, tot am vrut sa-ti zic ca in weekend rezolvam chestia aia de preia feeduri. Acum nu merge, dupa cum ai obs.

    In rest, super discurs :P

  2. Digital Elf

    lol. am vazut ca nu prea merge. tot cu adio canada stau :)

  3. Anonim

    misto discurs ,te penetreaza la rinichi

  4. Claudia

    daca n-ai rezolvat inca chestia cu feed de site, te duci in setarile de la blogul tau si stergi adresa pe care ai trecut-o acolo (FEED DE SITE). trebuie sa-ti faci feed de site la setarile cu ad sense. ad sense iti trec ei automat adresa. daca n-ai inteles da-mi de stire si-ti dau toate detaliile pe mail.

  5. Digital Elf

    anca, au rezolvat fetele problema, de mult. e ok, ms.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D