luni, 9 noiembrie 2009

S-a mărit pensia

Am o bunică. Tocma' ce-a făcut 78 de ani. La mulţi ani, să-i trăiască. Eu, beţiv notoriu, din Ştefan cel Mare încoace, am sunat-o repede să-i urăsc toate cele bune şi poate-poate să mă lipesc şi eu de o cinste. Trebuie baba să dea de băut. E o babă cu simţul umorului aşa că putem să mai glumim.

Am sunat-o, am gratulat-o, i-am zis să facă cinste şi dintr-una în alta se scapă baba şi-mi spune că i s-a mărit pensia. Îmi spune şi cu cât. Oooooo, păi acum nu mai ai scăpare; tre' să dai de băut, că ai din ce; tocma' ce ţi-a mărit pensia.

Cu 1 leu 40...


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



1 comentarii:

  1. Iulia

    Sa-ti traiasca bunica, si sa fie sanatoasa! In legatura cu marirea asta de pensie... e bataie de joc.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D