sâmbătă, 10 octombrie 2009

Subestimare sau insolenţă?

Cu ce e un om mai presus decât altul? De ce meseria unuia i-ar da dreptul să fie superior altuia? Mai ales când nici nu ştii meseria celuilalt?

A fi doctor înseamnă supremaţie? Peste doctor nu este nici o altă meserie? Toţi ceilalţi care nu suntem doctori trebuie că suntem inferiori?

Am fost la doctor. Aveam programare.
- Bună ziua, am programare la domnul G.L. vă rog.
- La domnul doctor? G.L.?
Am cam rămas surprins la aluzia de superioritate a recepţionerei. Nici măcar asistentă, recepţioneră. Care ţinea atât de mult la titlul de doctor.
- Nu ştiu dacă doctor, ştiu că îl cheamă G.L., la ORL.
Am părut destul de acru, mi-a zâmbit formal că aşa scrie în job-description-ul ei.
- Sunteţi domnul...?
- Ics Igrec.
- Domnule Ics Igrec, la..
Am întrerupt-o:
- Domnule profesor doctor Ics Igrec. Mm? Cum e?

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



9 comentarii:

  1. Florin

    Mai nou se numeste asisten manager dar pe romaneste ramane tot secretara si nici macar. Eram sigur ca e ceva de cand am citit titlul pentru ca doar cand e vorba de sanatate poti intalnii cazuri asa de iritante, pana la urma.
    Eu cred ca foarte bine i-ai facut. Ai zambit dupa ce i-ai spus ?:))

  2. Digital Elf

    I-am zambit iritant-frumos, cat sa nu rup relatia pe vecie. Mai trebuia sa-mi faca dupa aia inca o programare.

    Btw: Cand am iesit de la dom' doctor, fata mi-a zambit foarte frumos si mi-a vorbit exagerat de amabil cand mi-a facut urmatoarea programare. Ce inseamna sa nu te lasi intimidat...

    Ca asta cred ca e de fapt: tu crezi ca ei sunt Dumnezei, ei STIU ca nu sunt Dumnezei dar ca tu CREZI ca ei sunt Dumnezei, si incearca sa-ti mentina credinta nestirbita.

  3. tanguero

    acuma....doctorii sunt un pic mai presus decat restul lumii si iti voi explica de ce cred asta. Meseria asta (general vorbind) presupune salvare de vieti. In acest context da...ei bine putem vorbi de niste Dumnezei. Ca ei au invatat pe rupte ca sa iti poata salva viata. Acuma...ca ei fac uz de aceasta perceptie indiferent ca el este chirurg sau dermatolog ori stomatolog....este cu totul alta poveste. In rest...nu cred ca sunt diferente. Vorba bulgarului: omul e ca tamplarul. traieste ce traieste si la urma...moare.

  4. brightie

    :))) coool!

  5. Iulia

    Sunt de acord ca de doctori chiar ai nevoie, ca ei sunt cei care iti pot salva viata... Dar de la respectul pe care e clar ca il datoram acestor oameni si pana la cum ajungem sa fim tratati de catre ei uneori, e cale lunga. Si e pacat. Calitatea unor oameni consta modestie, si ei par sa uite adesea asta.

  6. Digital Elf

    Stii care e problema, Iulia? Ca tonul de superioritate nici macar nu a venit de la dl. doctor, care mi-a vorbit foarte frumos si m-a tratat cu seriozitate si cu implicare fara sa-i dau spaga (e adevarat, am abonament la clinica particulara), ci a venit din partea unei receptionere care nu e doctor si nu salveaza vieti. Nici ei nu i-am vorbit urat, nu m-am uitat urat, chiar nu am gasit justificat tonul sa ma puna la punct. Sunt o persoana foarte politicoasa cu oricine, si cu femeia de servici si cu soferul de autobuz si cu magazionerul de la hypermarket; nu meseria da respectul, ci calitatea omului. Dar ma rog, daca femeia asa a simtit ea pt domnul doctor... :D

  7. Iulia

    Cred ca s-a simtit cumva... asimilata? Nu stiu ce sa zic, in genul pustilor care cred ca totul le este permis pentru ca tata sau mama sunt nu stiu ce.

  8. dry_votka

    Sunt o gramada de oameni in jurul medicilor care au grija sa le confere o minunata "aura"...:D
    Eu cu doctorii...sunt patita :D
    Stiti cat de groaznic e atunci cand ai o problema si mergi cu sperantele la doctor, si te trateaza naspa??
    Si...stiti cat de bine este, cat de bine te simti, atunci cand ai o problema si mergi cu sperantele la doctor, iar el e amabil si omenos si priceput?? :D

  9. Anonim

    Buna,

    Numele meu este Larisa Elena si doresc sa inchei o colaborare cu site-ul dumneavoastra.
    Parteneriatul consta in plasarea unui link pe site-ul dumneavoastra catre siteul jocuri.freefun.ro, iar eu va plasez un link pe unul din siteurile mele: eminiclips.com, topbancuri.ilive.ro, miniclip.lx.ro, la alegere.

    Astept un e-mail cu datele linkului dvs. si siteul pe care l-ati ales pentru a va pune linkul.

    Detaliile linkului meu
    Keyword: Jocuri
    Url: http://www.jocuri.freefun.ro
    Cod html: Jocuri

    Astept raspunsul dumneavoastra pe adresa de mail marketing@freefun.ro

    Toate cele bune!

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D