vineri, 21 august 2009

Pâine sau maşină de pâine?

Mă bate gândul să-mi iau maşină de făcut pâine în casă. E cam 300 de lei. Nu ştiu dacă merită.

Am încercat să trag plusuri şi minusuri dar tot nu sunt convins:

- Aparatul costă 300 lei.
- Iau o pâine pe zi, de 60 de bani, 3-400g, într-un an înseamnă ~220 lei.
- Maşina face pâine la 500g, 750g sau 1kg, ceea ce înseamnă că-mi rămâne de pe o zi pe alta. Pâinea de cumpărat nu o ţin decât arareori de pe o zi pe alta, deci nu prea mănânc pâine veche.
- Pâinea de cumpărat nu ştiu din ce e făcută şi pe unde e ţinută. Aia din maşină acasă o ştiu eu, îi pun eu ingredientele.
- Maşina face mai multe sortimente, de până la 10-20 de programe: pâine albă, integrală, franţuzească, aluat franţuzesc, cozonac, chec, aluaturi cu drojdie sau simple (pentru paste).
- La maşină se poate seta greutatea pâinii şi gradul de rumenire. Adică o fac după placul meu şi al familiei mele.
- Pentru pâinea de cumpărat consum energie să mă duc la magazin. În plus, dacă nu mai are, am pus-o.
- Maşina consumă curent.
- Şi mai durează şi câte 3 ore.
- Şi mai ocupă şi loc în bucătărie.
- Dar face miros plăcut în casă.

Şi mai sunt altele, cred.
Dar în final: o merita? Are careva? Îi convine? Hm..

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



2 comentarii:

  1. Cristian Bulaga

    nu e foarte necesara decat daca e vorba de familie mare, dar si daca e vorba de 1 sau 2 totusi as zice ca merita. eu am una si mi-o programez sa faca painea cam la ora la care ajung eu acasa ... si e misto sa intri in casa si sa fii luat de nas de un miros de paine proaspata
    crezi ca o sa folosesti cele 50mii de optiuni de facut paine ? I don't think so

    sfatul meu , daca-ti iei una, sa aiba neaparat optiunea de programare

  2. Digital Elf

    roger that, chief. thx.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D