duminică, 5 aprilie 2009

Discutii pe mess

IeD3vil^(TM): de fiecare data cand ma opreste politia ma simt ca in scufita rosie
IeD3vil^(TM): de ce ai rotile asa mari ?
IeD3vil^(TM): de ce ai cauciucurile asa late ?
IeD3vil^(TM): de ce ai folie ?


O discuţie despre filmul Journey to the Center of the Earth
criztiuca: din ce am vazut in screen-urile de pe imdb pare sa fie facut in totalitate in studio... pt mine scade calitatea acest mod de filmare
wasssu: s-or fi gandit ca e mai simplu, decat sa se duca pana in centrul Pamantului


Anca: msms
Cosmin: sa traiesti
Anca: esti o bomboana knd vrei
Cosmin: poti sa ma sugi cand vrei


IeD3vil ^(TM): coi, s-ar putea sa trec pe honda
IeD3vil ^(TM):
toni: nu este tony
IeD3vil ^(TM): dar ?
toni: mama lui
IeD3vil ^(TM): saru'mana
toni: buna
IeD3vil ^(TM): scuzati expresia de mai sus
IeD3vil ^(TM): presupun ca e la scoala
toni: sunt obisnuita
toni: doarme
IeD3vil ^(TM): ok
toni: pa


Alexa :Fata ma invitat Kata la majoratu lui`..
Ana: Ktzi ani face?..
Alexa: de unde draq vrei s jtiu


irina: moxx
cosmin_diamond: el
irina: nu mai beau in viata mea
cosmin_diamond: nici io
cosmin_diamond: ;)
irina: am fost vineri la un majorat
irina: si m-am facut muci rau de tot
irina: si am iesit pe o strada
irina: si i blowjobbed unul dintre prietenii mei cei mai buni
cosmin_diamond: ba...
cosmin_diamond: e frumos ce ai facut
cosmin_diamond: da nu e bine
irina: si dup-aia knd am intrat...face o tipa...gata, ai supt pula, te
simti mai bine...si a fost destul de naspa...k acu stiu toti colegii..si el e si din liceu cu mine


strik2: ba ce ii urasc eu pe'astia
strik2: cu
strik2: "am treaba"
strik2: si niciodata nu zic ce treaba au
strik2: sau daca au .. cine stie ce joc de kkt joaca
strik2: pfff
squitii: lasa-ma ba ca am treaba


Dangereux: ce faci mah
DJ Diego: suparat
Dangereux: pai ?
DJ Diego: pula mea fu o faza super penala la shcoala
Dangereux: ce patzishi ?
DJ Diego: ma trasa profu de perciuni shi ma ridica in acelashi timp de pe scaun ...
DJ Diego: iar cum eu vroiam sa nu ma mishc ... sa ma abtzin de la bashina ... ala ma ridica fortzat shi bashina cu trasul perciunilor fura simultane
DJ Diego: se rimau amandoua in acelashi timp precum platanele lui DJ Tiesto*
DJ Diego: ma jur
Dangereux: =))))))))))))))))
Dangereux: ahahahahhaha
Dangereux: bashed
Dangereux: =))
DJ Diego: MATA
DJ Diego: FMM
DJ Diego: BA
DJ Diego: NU
DJ Diego: !!!
DJ Diego: NU FII RATAT !!!


Alex: cum se numesc aia de fac comenzi pe ebay?
an_deea: oameni?


aetana: ia zii
aetana: cand imi faci pizza d-aia?
cirozel: eu ?
cirozel: cand imi faci TU
cirozel: pai plm nu tu rufe nu tu mancare
aetana: i have big tits
cirozel: sah mat


NoRules: eium?
Alex 9A: a?
Alex 9A: ce e ala
Alex 9A: ?
Alex 9A:
NoRules: read from the right to the left
Alex 9A: tfel eht ot thgir eht morf dear
Alex 9A: tot nu inteleg
NoRules: :|


Pufulete: Prajitoru e rebel ma, trece numai pe galben si arunca samanta din gura pe jos
Pufulete: he's a bad boy 4eva
Wrajitorul: :)
Pufulete: kekeke
Pufulete: se ia in gura cu organele
Pufulete: legii carevasazica, sa nu ma intelegeti gresit.
Wrajitorul: nu mananc seminte
Wrajitorul: hate that shit
Pufulete: cine a zis ca mananci seminte?


ea: ce enervante pot fi fetele
ea: cateodata
el: avea dreptate un tovaras
el: cand zicea
el: ca fetele sunt proaste
el: plm iti vine pur si simplu sa le bati
el: de fapt un studiu zice ca 85% dintre femei sunt proaste
ea: eu fac parte din restu de 25%
el: mda..


Alex: si ieri am baut visinata deni .: )
Alex: si mancai pula de pui afumata
Alex: pulpa
Alex: pulpa boule


xan: ba
xan: mergi sambata la fotbal?
xan: i need a straight answer.
oveman: how about a gay one? :)
xan: you tard


ND4Spd: ce drq mai zici mah??
X: aaaaa da chiar bah
X: am si uitat
X: eee ce sa mai zic
X: am inceput sa jok needsfor speed monsoantan
X: :d
ND4Spd: ce sa joci mah?
X: needsforspeed MOSTOANTAR
X: plm nu stiu cum drk sa scrie
X: :))
ND4Spd: most wanted
ND4Spd: =))


Eu: ca ala din american pie
Eu: ai cei mai frumosi ochi din lume
Eu: wanna fuck?
O Ea: =))
O Ea: yessssss
O Ea: :))
Eu: sa inteleg ca tine replica?
O Ea: :)))
O Ea: dak ii zici unei zdrente
O Ea: moaaa
O Ea: ce proasta sunt


Omul Negru : vezi ca zice pe undeva search sau cauta
Marus : scriu numele filmului ?
Omul Negru : da
Marus : zice k nu a gasit nimic
Omul Negru : ce film ma
Marus : avertisment
Omul Negru : plm
Omul Negru : asa se scrie sigur?
Marus : da... Avertisment - nu va uitati la filmul asta cand sunteti singuri acasa sau cu luminile stinse...asa scrie
Omul Negru : plm
Omul Negru : nu`i asta numele
Omul Negru : da`i drumu la film
Omul Negru : si vezi ce scrie la inceput acolo
Marus : aha
Marus : ms
Omul Negru : cand incepe ar trebui sa`i zica si numele
Marus : in association with
Marus : asta o fi ??
Omul Negru : ma. deci incepe dracia, o sa zica plm presents, in association
with plm...si dupa astea zice
Marus : aha


later edit:
un status pe mess al unui baiat:
"care ai facut tastatura cu U langa I.. ca vrajeam o fata si in loc sa-i scriu "misto", am scris din greseala "muisto""


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



9 comentarii:

  1. Anonim

    SUperr conversatiile de mai sus ''coaie trec pe honda....dar nus tony is mama lui.......:O scz de limbaj'' :))

  2. brightie

    :))))))))))))))))))
    deci multam omule, am ras cu lacrimi.
    daca prostia si incultura ar murea messenger ar fi cvasianonim :))

  3. brightie

    erata: durea :D

  4. Digital Elf

    mi-am dat seama :)
    am banuit ca nu mai vezi tastele de ras.

  5. Anonim

    doamne doamne cei mai funny eveeer :)) pe bune au ras si chilotii pe mine

  6. Anonim

    Reclama

    pt sms-uri de dragoste

    intrati aici
    http://recrutaridejucatori.blogspot.com

  7. Anonim

    super tare frate.sunt penali uni oameni.nu mi-au curs in viata mea atatea lacrimi de ras.bravo

  8. Anonim

    Exista si pe www.NuMaiBeauNiciodata.com discutii de genul...destul de amuzante :D

  9. Anonim

    Dia Alessa:x D: Il iau ca pe un multumesc
    ¤ George ¤: esti cu mecla ?
    Dia Alessa:x D: Cu cine ma?
    ¤ George ¤: cu mecla
    Dia Alessa:x D: Cine ma?)
    ¤ George ¤: esti cu moxu?
    Dia Alessa:x D: Spune.i pe numele mic da.l naibi))

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D