joi, 26 martie 2009

Ipocrizie tipic românească

"Nu mai am bani nici de ţigări". Adică sunt sărac, lefter, vai mama mea.

Păi.. cum vine asta?
Adică dacă ai bani puţini, înţeleg că îi cheltui pe strictul necesar pentru supravieţuire. Pâine, cartofi, orez, de-astea elementare. Nu ciocolată, bere, şi alte vicii. Şi nici ţigări, că nu sunt nici măcar de mâncare.
Păi şi de ce nu ai bani nici de ţigări? Aş înţelege să spui "nu mai am bani nici de pâine". Care btw, e 6mii. nu 70mii.

În vremuri de restrişte, mai întâi îţi asiguri alimentele de bază, nu de lux. Dacă te referi la ţigări, adică la lux, că e scump, înseamnă că mai ai ceva-ceva bani, pentru treburile elementare, mai ieftine, cum ar fi un kil de cartofi la 14mii sau la o pâine de 6mii. Deci nu eşti chiar vai mama ta. Dacă erai vai mama ta, ziceai "nu am nici măcar 6mii să-mi iau o pâine". Şi nu mai stăteai cu ţigarea în gură văitându-te că nu mai ai bani nici de ţigări.

Deci.. nu te mai plânge.


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



2 comentarii:

  1. varza

    ehe mai elfule, cand esti fumator inrait preferi sa nu mananci dar sa ai o tigara :D
    nasoala treaba, dar cam asa e

  2. bloghita

    Pentru unii e mai importanta tigara decat mancarea. Pe bune!

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D