miercuri, 25 februarie 2009

Prietena mea

Prietena mea
-- compunere clasa a VIII-a --

Prietena mea este extraterestră. Nu ştiu cum o cheamă, dar are un nume frumos. E verde şi are un singur picior. Un ochi şi două degete. E verde. Nu are păr, dar e urâtă. Ea învaţă acum la Liceul Extragalactic de Parapsihologie Industrială. N-are prieteni dar are doi taţi, trei mame şi un tutore. Mănâncă urât şi sforăie, dar ştie să doarmă în cada din baie. Ieri mi-a arătat o hologramă de familie. Azi îmi arată o hologramă a liceului. Mâine îmi va arăta cum pleacă. Îmi pare rău că pleacă animalul. De câte ori îi zic animal, se supără şi mănâncă pereţii. Ieri mi-a spart paharele din bucătărie. Alaltăieri a muşcat robinetul din baie. Perdelele le-a rupt mai demult. Prietena mea se enervează des. E verde şi urâtă. Prietena mea e extraterestră. Prietena mea mă iubeşte. E extraterestră.

Digital Elf
1995




Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



1 comentarii:

  1. Anonim

    Buna ziua,

    Numele meu este Dragos Draghici si doresc sa inchei un parteneriat cu blog-ul dumneavoastra.

    Parteneriatul consta in plasarea unui link in blogroll-ul blogului dvs., iar noi va plasam un baner de dimensuni 125x125 in pagina de afisare a trei jocuri din cadrul site-ului www.jokopo.ro

    In cazul in care sunteti de acord cu acest parteneriat, asteptam un e-mail cu baner-ul dumneavoastra de 125x125.

    Cele 3 jocuri sunt alese aleator de sistem si primiti linkul catre ele in momentul in care va dati acceptul pentru acest parteneriat.


    Multumesc anticipat,
    Dragos Draghici.

    -----------------------------------------------------------
    Dragos Draghici
    Marketing at www.jokopo.ro
    Telefon: 0746.931.331
    0763.138.897
    E-mail: dragos.draghici@jokopo.ro
    Site: http://www.jokopo.ro

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D