duminică, 22 februarie 2009

Concurs Inka - Proba a patra

Concurs Inka - Proba a patra
Completaţi textul următor, folosind următorii termeni: senzaţie, nemulţumit, sud, dealuri, bărbat, zâmbet, pârâu, prietenă, certitudine, kilometru, utopii, mistic, zonă.

"După ce mi-am revenit din ameţeală, mi-am dat seama că mă aflam din nou la cascade. În faţa mea, pe o stâncă, zăcea rucsacul, exact unde îl lăsasem mai devreme. M-am uitat în jur. Nici urmă de Will. Ce se întâmplase oare cu el? Unde era acum?

Trecuse mai bine de o oră - după ceasul meu - de când...."
vorbisem cu Will. Aveam o senzaţie stranie, că trecusem printr-o bulă temporală. Încercam să mă dezmeticesc, să înţeleg ce se întâmplase. M-am uitat înspre sud, spre dealuri, de unde venisem cu o oră în urmă. Am zărit silueta unui bărbat, cocoţat în vârful dealului ca un copac singuratic. Am mijit ochii, încercând să-i desluşesc fizionomia, îmi părea cunoscut. Se vedea mic, departe, însă faţa îi lumina ca un zâmbet prietenos. M-am întins către rucsac după binoclu. Când m-am uitat iar către vârful dealului, silueta dispăruse. Nu semăna cu Will. Cine o fi fost? Mai de dimineaţă, la pârâu, ne întâlnisem cu o prietenă de-a lui Will, era cu o gaşcă de băieţi. Parcă unul dintre ei aducea cu silueta zărită adineauri.

M-am scuturat ca de o povară, se făcea târziu şi Will dispăruse de lângă mine. Aveam o singură certitudine, mai jos de cascade, la un kilometru şi ceva, era cabana din Pădurea Veselă cu alune, zâne, elfi şi copăcei unde trebuia să ajungem până să se lase seara. Gândeam că Will o luase înainte. Alte scenarii îmi veneau în minte, toate utopii. Le-am ignorat; şi eu m-aş fi dus înainte dacă aş fi fost în locul lui Will, mai ales că la picioare începuse să se întreţese o ceaţă rară, albicioasă şi moale, cu iz de mistic şi legende antice.

Am înşfăcat rucsacul, am sărit 2-3 stânci şi am dispărut rapid din zonă.



Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D