marți, 5 februarie 2013

40 de ani

În curând voi face 40 de ani. Vârstă la care tata avea un copil la facultate în anul I, unul la liceu, altul in 5-8, un "job" bun, casă mare, respect din partea tuturor şi se îmbolnăvea de inimă. Eu nu am reuşit să fac atâtea cât a reuşit el, cu toate că slavă Domnului sunt sănătos şi aş avea putere mai mare să le fi făcut pe toate. Dar pentru ce am, bănuiesc că trebuie să fiu recunoscător. Şi bucuros. Oare tata se uită la mine de acolo de sus? Probabil că mă veghează şi nu şi-ar dori ca eu să fiu trist. Atunci mă gândesc - să dau ce-i mai bun din mine, aşa cum a făcut şi el până la sfârşit. Măcar atât să fac pentru el.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.

Related Posts :



9 comentarii:

  1. copil enervant

    oo,intri in elita :)))) La multi ani ...in curand :)))

  2. Anonim

    E misto blogul tau. Cateodata, accidental, mai dau peste el, pe google. Pe prima pagina, da, dar cred ca stii asta. Revin cu placere. Si eu sunt aproape de 40. Bine, merg pe 37, na..
    Ai nostri, aproape toti reusisera sa faca mai multe pana la varsta noastra. Alte vremuri. Ceea ce facem noi acum.. tre sa facem pt copiii nostri, nu pentru parinti.. nu? Lor le suntem datori, copiilor, ca nu ei ne-au cerut sa vina pe lume, asa cum nici noi nu le-am cerut parintilor nostri sa existam. Da' daca tot s-a intamplat, fie.
    Sanatate. Aura.

  3. Digital Elf

    Mersi frumos. Acum deja am comis-o: am trecut de 40, sunt in elita :)

  4. Digital Elf

    Draga Aura, ma bucur de aprecieri si imi pare rau ca nu mai am inspiratie sa improspatez mai des blogul. Cred ca de vina e FB-ul, ne mai dam si noi cu tinerii din ziua de azi...
    In ce priveste partea a doua, asa e, trebuie sa luptam pana la capat.

  5. cabinet stomatologie

    la multi ani!

  6. Ionut

    la multi ani!!!

  7. Vasile

    Si eu fac 40 de ani la anul dar inca nu am copii la facultate, am doar unul la scoala in clasa I si unul la gradi, deci traim alte vremuri, acum cariera e prima abia apoi vin copilasii. Bine si speranta de viata s-a intins cu cateva decenii in plus.

  8. Andrei

    Ce sa zic, nu trebuie mereu sa ne comparam cu altii; chiar si cu parintii, fiecare face cat poate, cat vrea si cat poate, faci un copil daca iti doresti nu ca "asa se face" sau ca "si ala are". Important este sa faci ce simti tu in suflet.

  9. Georgiana

    Vremurile s-au schimbat, cresterea unui copil nu mai este ce a fost odata...

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D