marți, 24 ianuarie 2012

Matematică aplicată pe trafic

Eram pe facebook. Unde vezi tot ce băşeşte gândeşte mintea fiecărui prieten. Unul pune muzică, unul vede o poză, altul un banc. Ajungi să citeşti şi băşinile gândurile prietenilor prietenilor.

Dar am dat peste o poză, cu care am solidarizat din start, cu care solidarizez încă şi de care nu o să mă dezic. "Hey buddy, You're an asshole, not a genius. Sincerely, Society - HIT SHARE... Let's make a point!". Cu o maşină care taie o coadă.

Am citit comment-urile. Mulţi pro, mulţi neutri, mulţi care recunoşteau că şi ei fac asta. Unii dintre ei motivau că trebuie să fii descurcăreţ în Bucureşti, ca să nu faci 2 ore până la destinaţie. Adică ceilalţi de la coadă sunt fraieri. Că vreun moş doarme la semafor. Că vreo blondă se fardează. Că un tânăr vorbeşte la telefon.

Prieteni buni. Nu aţi înţeles nimic. Câţi moşi aţi întâlnit să doarmă literalmente pe volan la semafor? Sau că femeile ratează startul că se fardează? Sincer, nu aţi. Poate o dată în viaţă, cine ştie. Dar nu zilnic, nu suficient de multe ori încât să vă justifice acest gest. Pe care îl faceţi zilnic.

Alţii dau exemplu Turcia. Păi cu Turcia ne comparăm? Ea este ţara-model? Nu Germania? Nu Suedia? De fapt, stupid me.

Prieteni. Afirmaţi că nu aveţi timp să staţi după ceilalţi la semafor. Dar eu de ce aş avea? Şi eu  mă grăbesc. Dar îmi respect banda, îmi respect traficul, îmi respect partenerii de trafic care şi ei trebuie să ajungă la timp.

Voi sunteţi lipsiţi de respect, nu descurcăreţi.

Textul zice foarte bine: eşti un nesimţit, nu un isteţ.

Temă pentru acasă:
Un semafor ţine 5 maşini. Ai în faţă o coadă de 7 maşini. Ţi se bagă în faţă 3. De câte ori stai la semafor?


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



2 comentarii:

  1. Cristian Bulaga

    o data ca nu-i las pe nesimititii aia 3 sa se bage , prefer sa merg bara la bara cu ala din fata mea decat sa las un nesimtit de asta sa intre :D

  2. brightie

    nu-i o problema a conduitei in trafic, ci a conduitei la romani in genere. daca poti sa fententezi neste "fraieri", esti "descurcaret". nu conteaza ca nu-i fair, ca-i nepoliticos si adeseori incalci legea facand asta. absolu deloc.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D