sâmbătă, 24 septembrie 2011

Prieteni de-o viaţă

Acum 24 de ani mă despărţeam de nişte prieteni de-o viaţă. Aia scurtă cum era, fusese frumoasă. Nu eram o gaşcă mică, de 3-4 cum se poartă acum, eram 10-15. juma' de clasă eram prieteni. Mergeam la film împreună, ne jucam în faţa blocului împreună.

Nu ne-am dat like până mai anul ăsta, după o pauză de 24 de ani, când am reuşit să ne regăsim unii pe FB, unii pe stradă cu schimb de telefoane şi mess, care la drept vorbind ne-au ţinut departe atâţia ani. Dacă ar fi existat acum 24 de ani, poate am fi rămas prieteni în continuare, ne-am fi trimis email-uri, SMS-uri, MMS-uri, like-uri şi ne-am fi văzut mai des.

Aşa, ne regăsim după 24 de ani de pauză. Pe atunci eram copii de 14 ani. Acum, de aproape 40. În 24 de ani ne-am schimbat substanţial. Aş putea spune că nu mai suntem deloc cei ce-am fost acum 24 de ani.

Acum, la o adunare (a ăstora de ne-am mai găsit) să ne revedem după atâta vreme, cum vom relua relaţia de acum încolo? Ca şi cum ne-am despărţit astă-vară înainte de vacanţă, sau ne vom privi stânjeniţi ca pe nişte străini?

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



1 comentarii:

  1. Anonim

    "Dar despre asta, in episodul urmator..."
    Si noi eram vreo 10-15..juma' de clasa prieteni pe atunci. Noi ne-am reunit cand am dat de hi5, deci dupa vreo 8 ani. Ne-am mai reunit si cand am dat de facebook, deci dupa 11 ani. Desi mi-e drag de toti si ne-am simtit bine la reuniuni, din punctul meu de vedere, drumurile pe care am luat-o nu prea se mai intersecteaza. Doar cu vreo 3-4 pot spune ca mai tin legatura constant. Si cativa dintre acestia nu erau intre cei 10-15 initiali :) Sa intersectam multimile si sa vedem ce ne-a lasat timpul :)

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D