marți, 20 septembrie 2011

Dragă tată II

Dragă tată,

Io-te că acum aş fi avut nevoie de tine. După socoteală acum ai fi ieşit la pensie bine-mersi, şi după cum te ştiu pe tine, ţi-ai fi dedicat tot restul pensiei nepoatei tale. După cum ne târai săptămânal prin toate parcurile bucureştene, după cum ne arătai toate muzeele deschise - apropo, vezi că s-a renovat Antipa, cică arată demenţial, dar cine are timp să meargă - şi ne povesteai cu drag de istoria Bucureştilor, cred că puteam sta liniştiţi acum că fata tatii ar fi avut ce face. Nu s-a dat drumul la gondole pe Dâmboviţa aşa cum era în plan în '87, dar s-a făcut Bucharest City Tour, bun şi ăla. N-aş mai fi stat să-mi scobesc creierii cum fac cu fi-mea pe timpul verii că n-are cu cine sta, cred că ţi-ai fi pus rolele în picioare şi-aţi fi încins Herăstrăul, să-mi iasă din grijă. Na, zi tu, cine-o ia acum pe fi-mea de la şcoală la ora 12? Ştii că în prima zi de şcoală are doar o poză cu mine fără tine?

De parc-ai fi plecat de bunăvoie.

Ştii ce învăţ eu din toată tărăşenia asta că din 4 bunici numai unul s-ar fi ocupat de nepoţi şi ăla e într-o lume mai bună? Ca toată pensia să mă ajute Dumnezeu să fiu sănătos şi să mă dedic trup şi suflet nepoţilor mei, fără să mi se ceară. Să mă duc cu ei în parc, să le dau să mănânce, să ieşim la fotbal, la pădure, la film, la shopping, să-i învăţ şah, counterstrike şi ce Doamne iartă-mă o mai fi trendul peste 30 de ani, şi s-o fac cu dăruire, fără să scot ochii nimănui, fără să oftez şi fără să dau ochii peste cap.

Dragă tată, tare nevoie am de tine.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



2 comentarii:

  1. Wolfy

    :)

  2. BRIGHTIE

    >:D<

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D