luni, 4 iulie 2011

Porcării în torente

M-am uitat şi eu pe un tracker d-ăla de torente. Am căutat anumite titluri, să zicem mai la modă. Am văzut uploadate câteva titluri de filme noi, la care am citit comentariile. Că se aude prost. Că se vede sacadat. Că nu se vede bine. Că se întrerupe. Că are subtitrare rusă sau coreeană pe film. Că nu are subtitrare. Că e decupat. Că e tras din sală. Mă rog.

Nu m-am întrebat de ce lumea trage porcăriile alea. Hai să zicem că nu ai pretenţii, o comedie romantică merge şi trasă din sală că oricum a doua zi ai uitat filmul cu desăvârşire.

Dar mă întreb cum de stă uploaderul să piardă atâta amar de vreme să encodeze un căcat de film, să-i pună o subtitrare vai steaua ei, ca să înjure lumea după aia? Asta în condiţiile în care au mai fost urcate 2-3-5-10 variante la fel de infecte şi toată lumea e dezamăgită şi aşteaptă versiunea HD.

Şi nu înţeleg de ce sunt lăsaţi să urce astfel de prostii. Adminii ar trebui să verifice şi să valideze orice se urcă, menţinând un minim de calitate.

Eu astea nu înţeleg.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D