marți, 12 ianuarie 2010

Maus pizdoi

Nu credeam să mi se mai întâmple ceva anul ăsta. De o vreme chiar nu mi s-a mai întâmplat nimic notabil.

Însă azi îmi vine un moldovean. Unul get-beget, cu tot cu accent mieros. Mă întreabă de mă-ncuie:

- Dă şi mie un maus pizdoi.

Am clipit de 3 ori în gol, inexpresiv, cum am văzut la fi-mea în desene. Blik.. blik.. blik..

- Un ce mă?

- 'Aidi bă.... Un maus. (Adică hai că ştii tu de care, nu mă face să repet că mai mult ca sigur că am zis o prostie şi mă fac de cacao dacă mai zic încă o dată)

- Maus am înţeles. De care, n-am înţeles.

- D-ăla... pizdoi, îmi şopteşte ultimul cuvânt.

Stau. Calculez. Fac logaritmii, extrag numitorul.. Dă cu virgulă. Mă decid să-l iau pe departe, cu întrebări ajutătoare, nu pentru el ci pentru mine, ca să aflu ce vrea de fapt. Mă arunc în neant, într-o discuţie care l-ar fi depăşit:

- Ce port îţi trebuie? Ce fel de mufă?

- Muştiucul? rotund.

Gata, am compilat:

- Pe PS/2 ?! N-am, decât pe USB...

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



3 comentarii:

  1. tanguero

    asta imi aduce aminte de unu care a venit la service cu urmatoarea problema: am un virus care imi mananca dischetele!
    l-am pus sa ne arate cum face! si a luat omul calm o discheta si a bagat-o in spatiul dintre floppy disc si carcasa....se aude un plici...cazuse discheta in computer. cand l-am desfacut erau pe hdd f'o 8 dischete...se chinuise omu ceva....

  2. brightie

    :))))))) oh, mama

  3. Anonim

    foarte tare! :))

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D