vineri, 24 iulie 2009

Mi-aţi furat ţara

Nu era aşa. Nu era jungla din ziua de azi. Nu am crescut în mizerii, în răutăţi, în bătălii, în lupta pentru supravieţuire. Am avut o copilărie liniştită, am crezut că şi restul vieţii va fi la fel. Dar totul s-a schimbat. De când nu mai e nimeni la cârmuire să ne ţină în frâu, toţi au luat-o razna. Călcări în picioare, lovituri de coate, injurii, porcăieli, bătăi, scandaluri. Pe stradă, în lift, la televizor, în presă, pe bloguri. Lume rea, avidă, aleargă de nebună să prindă o pomană, să epateze în mall, în intersecţii, în club. Dau toţi peste tine, te calcă în picioare, te mint în faţă, pe la spate, te sapă, te mănâncă, numai să ajungă să ia plăcinta ta, oricât de mică.

Eu n-am crescut aşa. Nu-mi place. Nu mai e ţara pe care o ştiam. Mi-aţi furat-o şi o vreau înapoi.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



3 comentarii:

  1. Andrei Pavel

    doresti un link exchange?
    http://sssfinxxx.wordpress.com/

  2. Digital Elf

    Sigur. Cum vrei sa te trec? sssfinxxx sau Andrei Pavel?

  3. boghi

    sa epateze la mall? sa epateze? putin spus, crede-ma, tocmai m-am intors de la mall.
    apropos, ceva placinta p-aici? nimic de luat? hmm... :)

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D