vineri, 17 iulie 2009

Ca să fii cool, trebuie să fii viu! - revenire

Mi-am adus aminte de acest titlu, generat de ideea lui Brightie care se referea la şoferitul responsabil. Foarte frumos.

Dar am descoperit cu surprindere că îmi plac accidentele în care moare şoferul vinovat. Evident, urăsc când mor alţi oameni fără nici o vină şi vinovatul rămâne în viaţă. Dar mă bucur că mai dispare un nenorocit de pe străzile şi aşa aglomerate. Mă bucur că treptat se purifică traficul, şi aşa se salvează mai mulţi copii şi mai mulţi oameni nevinovaţi.

Deci iresponsabililor, vă rog eu mumos din sufleţelul meu de copil, daţi-vă singuri de un copac, un stâlp, o stâncă, ce vrea pipoţica voastră, numai muriţi singuri.

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



4 comentarii:

  1. brightie

    oh, quel surprise :)
    Desi ideea abstracta imi surade, tot asa cum mi-ar surade sa vad sub tarana pedofilii par example... dincolo de gluma, nu le-as adresa o rugaminte ca asta...
    cine-s eu sa cer moartea... ea oricum vine, uneori sub forme mult mai crude decat cea propriu-zisa...

  2. Digital Elf

    eh.. nu ii invit la moarte, ii invit daca tot mor, sa aibe grija sa nu mai ia pe nimeni cu ei...

    priveste partea luminoasa :)
    Bright Side

  3. brightie

    Apai io i-as cam invita, zau, da' ma opreste farama aia de constiinta care le lipseste lor... :|

    Foarte multumesc, sunt toata numa' zambete, lumina si voie buna :))
    Do not touch me, i spread cheeerful joy! :))

  4. portos

    n-ar fi mai simplu sa nu se mai dea carnetu chiar asa... la orice habarnist?

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D