miercuri, 4 martie 2009

O zi extraordinară

Azi mi s-a întâmplat ceva extraordinar.
M-am trezit dimineaţa. Toate bune şi frumoase. Neaţa, neaţa, cafeluţă, îmbrăcarea, maşină, servici. Acolo, nebunia zilnică, muncă ca la balamuc, zăpăceală, telefoane, emailuri, demenţă întreruptă de pauza de masă, pentru o salată maxi de pui şi "un" cola. La 6 s-a sunat; iar în maşină, plecat acasă, mort de foame, dureri de cap, 2 algocalmine şi un antinevralgic, o ciorbiţă caldă, ia copilul la citit pe silabe, am mai scos 2 poze la imprimantă, tare frumoase. Mi-am pregătit Photoshop-ul pentru cele 4 bannere pe care trebuie să le îmbunătăţesc pentru chiar site-ul meu personal, şi m-am întrerupt ca să scriu pe blog: revelaţie: am avut o zi extraordinară, nu mi s-a întâmplat nimic rău, am trăit, am iubit, am fost iubit, fac ce-mi place, mai am un pic şi termin ziua, mă culc.
Mâine sper să am o zi cel puţin la fel de extraordinară ca cea de azi.


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



2 comentarii:

  1. Essences

    asteptam sa vedem bannerele alea :)

  2. Digital Elf

    cat de curand, cat de curand..
    digitalelf.ro

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D