duminică, 29 martie 2009

Aruncarea cu căcarea

Aruncarea cu căcarea - ăsta este sport naţional la români. Mai ales la bloggeri. La asta se pricep ei cel mai bine. Oare de ce? Pentru că sunt căcăcioşi?

Stă românul pe vine, se cacă, se stropeşte, şi stă de se-ntreabă: şi io acuma ce fac? Ia uite ce râde ăla de mine. Ia să-l stropesc şi pe el, să nu mai râdă.

Aşa că bagă mâna în propriile fecale, strânge de-un pumn, şi dă.

După care îşi dă mândru/mândră cu (aceeaşi) mână prin păr: ce tare am fost.

Cred că este un obicei de origini neandertaliene, de la omul nou din pleistocen, când se căca în faţa peşterii şi comunitatea se holba curioasă la el. Gestul a fost preluat de boşimani, mayaşi şi incashi români. Şi pus pe blog. Ce căcat... Pardon.. ce păcat..

Ce e cel mai trist este că în era modernă, a comunicării, exact comunicarea este cea cu cele mai mari probleme. Şi în faţa comunicării, aruncarea căcatului primează. În loc să comunici, să întrebi "ce-ai vrut să zici cu asta", repede te pui pe vine şi te caci.

Dar ce nu ştie românul aruncător cu propriile dejecţii, este că dacă te caci în palmă, chiar dacă să arunci în alţii, îţi rămâne căcat pe mână. Şi puţi.


Parabolă la lipsa comunicării dintre bloggeri şi comentatori.


Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



4 comentarii:

  1. varza

    Cu toate ca mi-a venit sa dau o tura la baie cand am vazut cuvantul c... in diferitele lui forme :)) am ramas sa comentez :P
    Ai prin esenta, dar cateodata se intampla sa fie si invers, comentatorul sa vina si sa arunce cu c.... :D
    Eu am avut recent vreo 3 cazuri :D

    In rest toate bune? :)

  2. varza

    "Ai prins" era acolo :))

  3. anonimul necunoscator

    din pacate cam aste e adevarul in romanica noastra...comunicam copind unul de la altu un "cacat" de idee,si ne lovim intre noi apoi ne miram oare de ce este asa?

  4. Digital Elf

    Pai am patit-o de am comentat cu tenta incurajatoare la cineva, si s-a inteles gresit. M-am trezit cu jigniri si pe mess si cu denigrare pe blog. Asa ca am avut dreptul la replica, fara sa continui murdaria.

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D