vineri, 9 ianuarie 2009

Privirea

Foai.. ca mi-am adus aminte.. tocmai urmaresc emisiunea lui Oreste, Codul lui. Ca de obicei o tema foarte interesanta (pt cei pasionati), "OZN-uri si servicii secrete". La un moment dat vorbea (Oreste) cu cine altul decat spectaculosul general doctor Emil Strainu (cercetator militar, specializat in radare, arme geofizice, climatologice si fenomenul OZN) pentru ale carui experiente si cunostinte mi-as da si berea pe 10 ani, telemetrice .. radar .. ozn .. psihotronice .. atacuri (scuze, ca si ascult in timp ce se vorbeste si ma influenteaza), despre cele 5/6 simturi ale omului, ca sunt lucruri si entitati in jurul nostru pe care noi nu le percepem, ca aerul, undele radio, undele ultraviolete, etc, consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii .. , gata au intrat reclamele, sau cum intr-o casa daca stim ca locuiesc 3 persoane, de fapt cum ar fi sa fie 10, din care vreo 7 nu ar fi in acelasi plan cu celelalte 3, si mi-am adus aminte de o chestie care mie unul imi blocheaza mintea de ceva vreme:

Cum poate ochiul uman, mai exact privirea; sau nu.. cum a putut omul sa creeze un obiect dur, prin care nu trece degetul, nu trece aerul, nu trece apa, ca STICLA, dar prin care sa treaca PRIVIREA ?! Cum a reusit sa faca atomii aia transparenti mici-mici-mici printre care sa se vada si totusi sa fie atat de dur si impenetrabil...

Chiar nu-mi explic. Si am invatat chimie si fizica la viata mea, nu pot zice ca in toti anii la orele astea am fost plecat dupa burete sau creta..

Si tot din gama asta de probleme existentiale, la fel nu-mi explic cum ochii tuturor oamenilor percep lucrurile identic? Acelasi verde, acelasi rotund, acelasi lucios, la fel de departe, etc.. Ce ne leaga pe noi intre noi, incat de la iris si pana la nervul optic din creier, circula aceeasi incarcatura informationala care este decodata (de creierul fiecaruia separat) LA FEL!

God damn.......

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



2 comentarii:

  1. ivona

    Ce ne leaga pe noi intre noi? Simplu: iubirea lui Dumnezeu!Sper ca nu te-am scandalizat. Ia-o ca pe-o posibila tema de cercetare.

  2. Digital Elf

    Nu m-ai scandaliyat. Dar de la atomi, chimie, fizica, direct la iubirea lui Dumnezeu, imi cam da cu virgula :)

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D