vineri, 21 noiembrie 2008

Femeia de servici

cred ca mai stiti totalitarismul femeii de servici de la scoala, care executa pe oricine indraznea sa treaca peste unde tocmai a spalat ea... mai stiti ca nu aveai voie sa intri in clasa pana nu se usca holul..

Ei bine, vremurile de atunci nu au apus! Am intrat azi in scara blocului, si am vazut scarile proaspat ude. Zic, hai, sa trec pe margine, sa nu las urme chiar asa pe mijloc. Fratioare, a sarit femeia de servici de undeva de printre scari nu stiu de unde ca n-am vazut-o cum era pitita, drept in capul scarilor apostrofandu-ma cu naduf: nu vedeti domnu ca am spalat?

ba da, am raspuns, am vazut ca miroase a neaerisit. vreo 2 minute m-am decuplat, nu am auzit nimic, cu toate ca stiam ca bodoganeste continuu. deci nu stiu ce mi-a spus. am zis sarumana si am trecut mai departe.

asta mi-a adus aminte de bancul cu femeia de servici violata: la judecata: pai si zi femeie cum te-a violat? pai eu stateam pe jos in patru labe si spalam podelele. el a venit pe la spate si m-a violat. pai bine mai femeie, si nu ai putut sa fugi? pai unde sa fug dom judecator, ca in spate era el, in dreapta aveam perete, in stanga perete, iar in fata tocmai spalasem...

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D