joi, 6 noiembrie 2008

Era vitezei

am ramas uimit de ce s-au schimbat vremurile. ieri am inceput sa inregistrez un domeniu punct ro. eram pregatit sufleteste, pe vremea mea inregistram domenii cam in 5 zile, dupa aia il gazduiam undeva tot cam in 5 zile. deci in maxim 2 saptamani aveam site-ul up and running.

fratioare, daca faceam totul ieri dimineata, in loc de dupa-amiaza, pana seara as fi avut site-ul postat. totul s-a miscat cu o repeziciune naucitoare pt un batran ca mine. nu-mi venea sa cred. intr-o ora am primit ok-ul de la unitatea abilitata sa inregistreze domeniile, si in maxim 2 ore - mi-a luat mai mult pana sa ma duc azi sa platesc, am si gazduirea pe server.

dar uite ca se poate. am intrat si noi in era vitezei, si ar trebui sa sar si eu odata in tren, ca mi-e ca raman pe jos...

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D