miercuri, 29 octombrie 2008

Nesimtire romaneasca

ieri am mancat la omv langa baneasa. asteptam mancarea, cand intra 3 barbati in varsta, asezandu-se la o masa chiar in fata ochilor mei, deci nu mi-era greu sa ii observ, nu trebuia sa intorc capul spre ei si sa vada ca ma uit. unul din barbati era in costum gri-bleu, fara cravata, cu chelie, burta imensa si ciorapi in carouri. ceilalti doi se vedea pe ei ca sunt mai amarati. primul, avea aer autoritar, de sef. parea ca le face cinste celorlalti doi, mandru tare de superioritatea lui. aia doi au luat meniurile, sa se uite ce sa aleaga. le-o reteaza sefu', lasa bah ca n-aveti nevoie, va zic eu ce sa mancati ca e bun. bine, hai, sa vedem ce-o fi bun. sefu mai zice: chemati-o bah pe aia sa ne ia comanda, ca ne grabim. astia, un pic timorati, ca deh, erau cu sefu la masa, ii zic femeii sa le ia si lor comanda. femeia, in cateva secunde, s-a executat, a inceput sa ocoleasca barul ca sa vina spre masa lor sa le ia comanda. in timpul ala, sefu', care o vedea pe femeie ca vine, si-a deschis telefonul si a sunat pe cineva. cand femeia a ajuns la masa, seful deja vorbea cu o tanti la telefon, ca sa trimita soferul sa ia nu stiu ce de la nu stiu cine. comandati? barbatii aia 2 au dat din umeri, aratand spre sefu', ca el stie, ca el comanda, ca le-a zis sa nu se uite pe meniu. bine, revin. intre timp, sefu inchide telefonul si se rasteste la cei 2 comeseni: ce faceti bai nu i-ati zis lu aia sa vina sa ne ia comanda? ca ne grabim!

eu unul m-am blocat. nici nu radeam, nici sa injur nu-mi venea, pur si simplu m-am blocat. no comment.

da, se intampla in romania....

Nu crede in miracole. Bazeaza-te pe ele.
Digital Elf loves ya all

Related Posts :



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D