sâmbătă, 12 iulie 2008

Se sapa

deci ma lasa nervii.

pe drumul meu optim de acasa catre servici, a inceput de ceva vreme sa se construiasca la orhideea pasajul suprateran basarab. santier imens. circulatie gatuita, praf grupa mare. eh, asta e. e constructie imensa, o sa dureze mult, dar asta e, o sa fie bine cand o sa-i dea drumul. deci m-am obisnuit cu ideea si am cautat trasee ocolitoare pe unde nu se construieste.

a fost bine o vreme. dupa care pe traseul nou, a inceput sa se asfalteze o straduta, vitala pt scurtaturile de care aveam nevoie. offff...

dintr-o data am inceput sa fac o ora jumate pana la servici. asta e, plec mai devreme, n-ai ce face.

acum o saptamana au inceput sapaturile in fata firmei, pt pasajul subteran baneasa. dar chiar in fata firmei. de la piata scanteii este nebunie pana la mine la firma. se ingusteaza din 3 benzi (care erau insuficiente oricum) pe 2. si santierul asta va dura (oficial 6 luni) cel putin un an.

in timpul asta, inca se mai lucreaza la orhideea si se inlocuiesc bordurile pe straduta aia laturalnica.

of course, am gasit ruta (si mai) ocolitoare sa ma lase in spatele firmei, nu in fata. hai ca pana la urma asta e, mai tarziu va fi super cand vor fi gata toate.

chiar ma intrebam pe unde or sa mai sape.

saptamana asta am primit raspunsul: pe strada din fata casei mele, o strada lunga de 1 kilometru jumate, au inceput sa scoata bordurile. fratilor ma lasa nervii!! pai stii cat dureaza pana le scot pe toate?! ca ei nu se apuca de pus borduri noi pana nu se scot toate alea vechi. si stau cu santul sub masina de o saptamana, pana termina de scos toata strada. si cand o sa termine de scos toate bordurile, o sa inceapa sa puna alea noi. care dumnezeu stie cat o sa mai dureze si alea. ca in ritmul in care lucreaza... mi-a zis un vecin care sta acasa toata ziua: au venit muncitorii la 10 jumate, au stat pana la 11 jumate sa vina utilajele, si la 1 au plecat.

si dupa ce pun bordurile, care cred ca or sa fie de-alea noi, inalte, or sa toarne trotuarele. si stai, ca nu e gata. cand or sa fie si trotuarele gata, or sa decoperteze strada. si dupa ce o s-o decoperteze pe toata, or sa inceapa sa o asfalteze. atunci sa vad unde mai parcam masinile....

in timpul asta, inca se mai lucreaza la orhideea, pe straduta aia laturalnica si in fata firmei.

deci eu nu mai rezist... dar chiar sunt curios pe traseele mele de acasa pana la servici daca mai au loc liber unde sa inceapa saptamana viitoare lucrari si santiere...

Related Posts :



1 comentarii:

  1. Anonim

    Baiatu' oricum Bucurestiul asta e un mare santier, ori te muti si te intorci peste 5 ani, ori ....faci ca noi ceilalti...pe centura...:p

Trimiteți un comentariu

Exprimă-te cu încredere. S-ar putea oricum să nu citească nimeni :D